《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

MESTI CUBA : GIGI ANDA KUNING? Sapukan 5 Buah Ini Di Gigi Yang Kuning Dan Lihatlah Hasilnya !! ((Sila Cuba Sekarang))




Untuk urusan gigi putih, pasta gigi tak selamanya b0leh dipercayai. Terdapat banyak jenis buah-buahan yang yang b0leh digunakan untuk memper0leh gigi yang sihat serta putih. Caranya pun mudah, cuma dengan sedikit urutan, hasilnya bakal buat tercengang. Buah apa saja itu?

#Str0wberi
Buah berwarna merah serta berbiji lembut ini iaitu makanan terbaik di dunia untuk bikin gigi anda putih. Sebab, asid semula jadi bertindak sebagai agen pemutih untuk gigi.

#Pisang
Kulit pisang kaya akan kalium serta magnesium. Ke-2 sifat ini baik untuk kesihatan serta men0l0ng memutihkan gigi anda.

#Kulit limau
Kulit limau mempunyai kandungan d-lim0nene dalam jumlah tinggi. Elemen ini b0leh men0l0ng menghilangkan n0da apa pun dari gigi anda. Yang perlu anda lakukan iaitu mengurut gigi serta gusi dengan kulit jeruk 2 x dalam satu hari untuk hasil yang sempurna.

#Nanas
Buah berkulit tajam ini juga dikenali sebagai buah terbaik untuk urusan gigi putih. Buah berwarna kuning ini mengandungi enzim br0melain ampuh untuk menyingkirkan n0da pada gigi.

#Epal
Epal hijau mempunyai asid malat yang b0leh men0l0ng memutihkan gigi. Jadi, bila anda mahukan gigi putih secara semula jadi, pilihlah epal hijau sebagai makanan ringan anda.

Mudah-mudahan Bermanfaat. Silakan Share Kepada Kawan2 Ye

0 Response to "MESTI CUBA : GIGI ANDA KUNING? Sapukan 5 Buah Ini Di Gigi Yang Kuning Dan Lihatlah Hasilnya !! ((Sila Cuba Sekarang))"

Post a Comment

Popup Set