《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

PANAS: Dah Agak Dah,,,Rupanya Ini Punca Sebenar Hubungan Emma Maemb0ng Dan Kamal Adli Sudah Berakhir....Bertabah La Emma,,Kalau Ada J0d0h Tak Kemana..






        Dah Agak Dah,,,Rupanya Ini Punca Sebenar Hubungan Emma Maemb0ng dan Kamal Adli Sudah Berakhir....Bertabah la Emma,,Kalau Ada J0d0h Tak Kemana..##


        Terbaru, tiba-tiba nama pelak0n Nur Fathia Latiff dikaitkan sebagai punca keretakan hubungan Kamal dan Emma.##

        Dakwaan berkenaan timbul apabila Fathia dan Kamal baru-baru ini menjalani penggambaran drama di Barcel0na, Sepany0l.#

        Walaubagaimanapun, Fathia dengan tegasnya menafikan khabar angin berkenaan.

        Kalau benarlah dakwaan tersebut wujud, bagi saya itu hanya khabar angin. Kami hanya berlak0n bersama, kena pr0fesi0nal. Lagipun sebagai pelak0n, Emma atau sesiapapun perlu bersikap pr0fesi0nal.#

        Dulu pun dia ada berlak0n bersama Aiman, saya tidak pernah cemburu apa pun. Malah sebagai pelak0n kita akan berlak0n bersama ramai artis lelaki. S

        aya rasa ini hanyalah g0sip yang tidak munasabah. Sengaja dicipta 0rang .

        Rasanya isu ini memang sengaja dicetuskan 0leh sesetengah pihak. Iyalah, Kamal sebelum ini ada memberitahu apa yang terjadi antara beliau dan Emma berpunca daripada diri beliau sendiri dan bukannya 0rang ketiga.

 


        Pasangan artis yang sedang hangat bercinta kalau b0leh setiap hari nak muatnaik gambar mesra bersama untuk di jadikan tatapan umum.. Bila timbul keretakan dalam hubungan cinta peminat memang akan mula perasaan..

        Tiba-tiba saja pasangan itu akan mula kurang memuatnaik gambar mersa bersama.. Kisah cinta Emma Maemb0ng dan Zizan Razak suatu ketika dulu memang cukup hebat diperkatakan..

        Putus di tengah jalan Emma dilihat telah menjalinkan hubungan cinta dengan pelak0n Kamal Adli.. Baru-baru ini, pasangan ini dilihat dah jarang muatnaik gambar bersama.. Timbul pers0alan dari peminat adakah hubungan cinta mereka sudah putus..

        Tambah menyakinkan lagi dakwaan pasangan ini sudah putus cinta bila ada berita kakak Emma iaitu Shikin Maemb0ng sudah sah beercerai dengan Chef Riz.. Shikin ada memuatnaik status dirinya dah kembali single dengan kapysen “Stress is n0w g0ne life is easier”..

        Menerusi gambar dan kapysen yang di muatnaik 0leh Shikin itu Emma meninggalkan k0men, “me t00”.. Menggambarkan Emma sebenarnya dah pun bergelar single dan sudah putus dengan Kamal..

        Di minta untuk mengulas lanjut status hubungan yang terjalin antara Kamal.. Emma hanya menunggu kepulangan Kamal yang sedang menjalani pengambaran di luar negara untuk berbincang menentukan hala tuju hubungan mereka..

        Takkan cinta yang berputik dengan Kamal pun tak kesampaian? Bercinta bagai nak gila, heb0h di media s0sial Kamal nak berkahwin dengan Emma.. Tiba-tiba putus di tengah jalan? Pisang berbuah dua kali..



0 Response to "PANAS: Dah Agak Dah,,,Rupanya Ini Punca Sebenar Hubungan Emma Maemb0ng Dan Kamal Adli Sudah Berakhir....Bertabah La Emma,,Kalau Ada J0d0h Tak Kemana.."

Post a Comment

Popup Set