《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

Saya Dan Ummi Nazeera Bertunang… – Zizan Razak




        Saya Dan Ummi Nazeera Bertunang… – Zizan Razak


        Ternganga Mulut Bila Zizan Melafazkan Gelaran Tunang Pada Nazeera. Sama Cantik Sama Padan, Tak Gitu!! Nak Tau Kenapa Zizan Cakap Macam Tuu.....Takut Terlepas Lagi K0t. J0m Kita Teng0k Luahan Sebenar Zizan Nii!!......

        SERING dig0sipkan dengan artis wanita, kini Zizan Razak dikaitkan pula dengan Ummi Nazeera lantas pelak0n ini tampil menjelaskan perkara sebenar yang terjadi di antara mereka.

        “Saya dengan Ummi bergelar tunang.. hanya dalam Angin Cinta dan tidak lebih daripada itu. Itu sahaja.

        “Masa mula-mula berlak0n dengan Ummi, dia agak janggal dan sedikit kek0k. Mungkin kerana tidak biasa.

        “Kami berusaha mencari keserasian untuk dibawa ke dalam watak, tetapi timbul pula g0sip-g0sip seperti itu. Saya dan Ummi tetap berkawan sampai hari ini.

        “Pelak0n lelaki tidak b0leh keluar dengan pelak0n wanita ke hingga b0leh timbul g0sip-g0sip seperti ini? Salahkah saya berkawan dengan artis wanita?” kata Zizan kepada Mangga 0nline.

        #Selain Ummi, sebelum ini Zizan pernah menjadi perhatian berikutan kisah cintanya dengan Juliana Evans dan Emma Maemb0ng.

        Tambahnya, dia tidak kisah dengan g0sip berkenaan namun kadang-kala ada g0sip yang membuatkan namanya tercalar.



0 Response to " Saya Dan Ummi Nazeera Bertunang… – Zizan Razak"

Post a Comment

Popup Set