《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

INI KENYATAAN PANAS FATTAH AMIN SELEPAS DISINDIR NEELOFA KERANA TAK HADIR KE MELETOP!!


Sebelum ini berlaku ketegangan apabila Fattah dan Fazura tidak hadir ke rancangan hiburan Meletop seperti yang dijadualkan. Namun kata Fattah, beliau tidak menerima arahan untuk hadir dalam rancangan tersebut. 
Kenyataan Fattah menerima maklum balas Neelofa yang menyindir aktor itu kerana telah berbohong. 
“Sebelum tidur, nak maafkan semua orang dulu. Tapi nak pesan dekat orang yang berkenaan, live live jugak.. tapi jangan sampai producer keluarkan bukti tentang appearance malam ni,” sindir Neelofa menerusi Instagramnya. 
Sejurus selepas itu, berlaku pertelingkahan antara peminat Lofattah yang cuba mempertahankan selebriti kegemaran masing-masing. 
Dan yang terkini, Fattah tampil sekali lagi memberi respon terhadap isu itu. Ini kata Fattah menerusi kiriman Instagramnya:
“Kejap je dah 5 hari kita berpuasa. Saya harap Ramadhan kali ini membawa lebih berkat dariNya. 
Memandangkan kita di bulan Ramadhan ni, saya harap kita akan lebih hati-hati dengan kata-kata dan tingkahlaku kita. Sebenarnye, setiap masa pun kene #buatyangbaikbaik, tapi bulan puasa ni, kene la alert lagi dengan apa yang kita cakap dan buat.
“Untuk fans saya, saya harap kita tak perlulah bertikam lidah lagi dah mengenai apa yang lepas. Kita support je sapa kita nak dan terus bagi sokongan untuk artis kesayangan kita. Tak perlu dah nak compare ke, nak laga-laga kan ke, semua tu tak memberi apa-apa manfaat pun.
“Setiap situasi tak perlu ada reaksi dari kita. Biar orang buat kita, tapi jangan sesekali kita buat orang. Kita buat yang baik, Insya Allah orang akan buat yang baik balik kat kita satu hari nanti.
#sincerelyFattah #QalifModen #inspireFattah #doayangbaikbaik #fikiryangbaikbaik #cakapyangbaikbaik #Ramadhan2017 #Ramadhan1438 #Fattah1438”

0 Response to "INI KENYATAAN PANAS FATTAH AMIN SELEPAS DISINDIR NEELOFA KERANA TAK HADIR KE MELETOP!!"

Post a Comment

Popup Set