《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

KANTOI: Kerana Ingin Mencuba, Akhirnya Nikmat ‘DARA’ Dirangut Orang Tersayang Sayang Sendiri..!!







KANTOI: Kerana Ingin Mencuba, Akhirnya Nikmat ‘DARA’ Dirangut Orang Tersayang Sayang Sendiri..!!

Kisah kali ini adalah sebuah kisah yang mempunyai pengajaran yang cukup berguna semoga ianya boleh djadikan iktibar dan sempadan.

Walau bagaimanapun kisah ini sedikit sebanyak telah di ubah serta diolah oleh admin atas persetujuan pengirim.Kisah ini adalah sebuah kisah benar yang berlaku pada seorang gadis diawal usia 17 tahun.


Umur aku sekarang ni dah 26 Tahun dan sudah bekerja disebuah syarikat swasta yang terkenal diseluruh Malaysia.Macam remaja-remaja lain, aku juga mempunyai pengalaman yang tak dapat dilupakan semasa aku remaja dahulu.

Kisah ini terjadi semasa aku di tingkatan 5, masa ini aku baru mula berani bercinta dengan teman lelaki ku, umur teman lelaki aku pada masa itu adalah 21 tahun dan ketika itu dia merupakan pelajar di salah sebuah IPT berhampiran tempat tinggalku.

Teman lelaki aku merupakan seorang yang pandai memujuk dan semua kata-katanya cukup indah apatah lagi pada ketika itu umur aku hanya 17 tahun, cukup mudah untuk aku mempercayai semua kata-katanya.

Pada awal percintaan, seperti pasangan lain aku dan teman lelakiku memilih untuk bertemu hanya sekitar kawasan perumahan, tetapi selepas hubungan kami semakin kukuh.Teman lelaki ku mula berani pegang tangan dan sejak dari itu aku mula berani mengikuti teman lekali ku keluar ke bandar untuk mengelakkan daripada aku dikenali oleh saudara maraku.

Oleh kerana aku betul sayangkan teman lelaki ku, kadang-kadang pertemuan kami biasanya dimulakan dengan pelukkan di bahagian pinggang.Namun apabila teman lelaki ku hendak mencium pipiku aku menahan kerana aku malu padanya dan juga ketika itu kami berada ditempat terbuka.

Pertemua kami berikutnya, selepas dipujuk serta dirayu oleh teman lelaki ku, aku mula berani membenarkan dia mencium pipi ku kerana pada masa itu tempat yang kami lepak agak terlindung dari pandangan orang.Dek kerana perasaan sayang aku yang semakin membuak-buak malah ditambah perasaan ingin mencuba aku hanya diamkan sahaja teman lelaki ku mencium aku di bahagian mulut dan aktiviti macam ini berterusan.

Baca Sepenuhnya Disini !!

0 Response to "KANTOI: Kerana Ingin Mencuba, Akhirnya Nikmat ‘DARA’ Dirangut Orang Tersayang Sayang Sendiri..!!"

Post a Comment

Popup Set