《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

Lihat apa yang berlaku kepada penari wanita ini selepas cuba 'MENYELAK BAJUNYA' depan suami orang.!! Saat 0.18 BERDARAH WEEEH!

Lihat apa yang berlaku kepada penari wanita ini selepas cuba 'MENYELAK BAJUNYA' depan suami orang.!! Saat 0.18 BERDARAH WEEEH!


Satu kejadian yang tak disangka telah terjadi di dalam sebuah pusat hiburan selepas seorang isteri menyerang seorang penari pusat hiburan itu secara tiba-tiba.

Kejadian itu berlaku selepas penari wanita itu cuba untuk melakukan 'tarian menggoda' dihadapan seorang lelaki yang dipercayai suami kepada wanita terbabit.

Insiden itu sempat dirakamkan oleh seorang pengunjung tempat hiburan tersebut dan memuat naik ke laman sosial miliknya itu.






Penari wanita itu yang hanya memakai pakaian dalam semasa cuba menari di hadapan lelaki itu telah diserang secara tiba-tiba oleh seorang wanita yang dipercayai isteri kepada lelaki tersebut.

Suasana bertukar kecoh selepas beberapa pengawal tempat tersebut cuba untuk menghalang tindakan wanita itu itu daripada melakukan hal-hal lain terhadap penari wanita tersebut.

Lihat sendiri bagaimana penari wanita itu diserang oleh wanita terbabit semasa dia cuba untuk melakukan aksi menggoda terhadap lelaki itu yang akirnya berkesudahan dengan satu tragedi memalukan.





0 Response to "Lihat apa yang berlaku kepada penari wanita ini selepas cuba 'MENYELAK BAJUNYA' depan suami orang.!! Saat 0.18 BERDARAH WEEEH!"

Post a Comment

Popup Set